Thursday, June 16, 2011

Nägemist Numurkah ja Eesti blogi

ETK periood on läbi! Kell on 6:40 hommikul ja olen rongis teel Melbourne'i poole. Hea elu pealt tagasi põneva reisimse juurde ning pean hakkama jällegi endale ise süüa tegema. Numurkahs hoiti mind väga hästi ja ma arvan, et ma viimati sõin nii korrapäraselt väga häid toite kui Kadrinas elasin. Hea elu tähendas ka seda, et polnud kella peale ärkamist, vaid võisin rahulikult magada. Tavaliselt ärkasin umbes kella kümne paiku. Viimastel päevadel tegin muruniiduki korda ja aitasin Vesna õel Manil tema hoovi koristada, aga enamus vaba aega vaatasime UFC 10. ja 11. hooaega. Lastele andsin sellised toreda mängu nagu Angry Birds ja nad ei saanud kuidagi arvutist eemale enam. Kirjutasin Vesnale 3 lehekülge, kuidas internetist kraami saada, Facebookist aru saada ja muud seesugust, mida esmasele internetikasutajale ikka näidata. Õhtul jätsin hüvasti kõigiga, et hommikul mitte kedagi äratada. Vesna tegi mulle veel ülimaitsva šokolaadikoogi õhtul, sest ma napsu ei tahtnud võtta. Ma loodan, et ta paari aasta pärast ei helista ja mind ähvardama hakka kui ma ta sotsiaalse elu hävitasin näidates, mida kõike internetis teha saab.

Elu Numurkahs on rahulik. See on väike koht, umbes 4000 elanikku ehk sarnane Kadrinaga näiteks, kuid keskus on oluliselt suurem. Poed ja asutused on Austraalias isegi väikestes asulates. Paistab, et siin võetakse elu veel rahulikumalt kui siiamaani kogenud olen. Vesna näiteks tegi hommikul turvatädi koolilastele ja samuti peale kooli umbes kaks tundi päevas. Nädalavahetusel töötas pubis baaridaamina. Käisin isegi paar korda seal kohalike piljardit ja pokkerit mängimas ning nooli loopimas. Pokkeris sain pähe, nooltes oli napikas, aga piljardis võitsin ühte kohalikku, kes pidi kõva käsi olema. Vähemalt sealkandis. Kui Nik üks õhtu külas oli, siis sain ta käest ta venna numbri, kes elab Darwinis, ning ütles, et võta ühendust kui sealkandis olen, sest ta leiaks mulle tööd seal hotellides või nii. Eks me näe, kuhu ma välja jõuan, aga Darwin poleks üldse paha variant, kuigi Cairns ilmselt istub mulle kohalike ja reisijuttude põhjal rohkem.

Kohtusin ja sain päris tuttavaks naabrimees Cleve'iga. Tänu temale ma sain täna rongijaama ja rongiga Melbourne'i ilma piletita. Äratus oli kell 5:00 nagu vanadel aegadel Schenkeris. Haarasime tee pealt peekoniburgeri ja kohvi, sest sõita oli 50 km rongijaamani.Ta on ametilt piletikontrolör, aga kui ei teaks, siis ei oskaks pakkudagi. Ma ei hakka ta palkadest ja muudest asjadest rääkimagi, aga ütleme nii, et ta elab vägaväga kuninglikult. Vabal ajal niidab ümberkaudsete muru soliidse tasu eest.

Aga Cleve on muhe mees. Ma arvan, et tema aed teeb silmad ette paljudele ning tema üksi on selle kõik rajanud ja hooldanud. Samuti ei anna ta kodu võrrelda sellega, kus ma elasin. Meil oli segasummasuvila, kuid tema juures oli nagu hotellis, mõnusas hotellis. Ja ta ise on ka selline hea naabri musternäidis. Cleve käis meie juures kohvikus igal hommikul ja tihtipeale istus õhtuti ka meie juures. Ta aitas meid ja meie teda nagu head naabrid ikka teevad.Tema andis meile käru puunottide veoks vanaema juurde ning prügiveoks. Ma aitasin tal mudelraudteed ehitada ja saepuru meie juurest tema juurde vedada. Samuti olles suur tehnikaime seal tänaval tegin ka tema arvuti veidi viisakamaks ja kiiremaks.

Veeren rongis linna poole ja ilmselt lähen Werribesse selleks ööks. Äkki leian oma kaameralaadija ka üles sealt. Kuradi uued akud kestavad nii kaua, et üldse ei muretse laadimise pärast. Viis nädalad Mooroopnas ma ei laadinud kordagi, aga nüüd ei leia akulaadijat. Eesti tüdrukud on tööl täna, nii et nende juurde väga ei saa ja kuna homsest algab taas hosteli elu ja reisimine, siis see saab olema mõneks ajaks viimane öö teki ja padjaga.

Samuti tuli mul idee teha veel üks blogi teemal "Estonians about Estonians". Arutasin Mikkoga üks päev, et pole sellist saiti ja kogu aeg seleta ja seleta võõrastele ning arvasime, et see oleks väärt plaan. Haarasin punti mõned kodanikud ja arvan, et see oleks üsna mõnus blogi. blogi mõte on kajastada huvitavaid, naljakaid, teistsugused teemasid Eestist ja Eestimaast inglise keeles, et natuke teise nurga alt Eestit tutvustada. Kuna paljud küsivad Eesti kohta ja tahaksid ehk niisama midagi teada. Praegu on asi algusfaasis ja punti on kaasatud Mikko, Kimmo ja Tauno. Tõnn ja Rein Sikk on ka asjast teadlikud, eks me näe, kas nad vedu võtavad. Kui keegi veel tahab kaasas lüüa ja panustada, siis andke aga teada. Mida rohkem, seda mitmekülgsem. Hea võimalus midagi asjalikku kirjutada/leida ja inglise keelt praktiseerida. Ideed ja ettepanekud on ka väga teretulnud, kuna olen üsna roheline blogimaailmas.

No comments:

Post a Comment