Wednesday, March 30, 2011

London ühe päevaga

Alustuseks peab tõdema, et mõned asjad ei muutu. See, et mina olen rõvedalt täpne ja see, et naisterahvad kipuvad hilinema. Tervitan siinkohal oma kohalikku teejuhti Johannat! Kokkulepitud kohtumine kell 11:00 Oxford Square'il: mina astusin metroost välja 10:56 ja tema jõudis sinna 11:36. Muidugi olid tal üsna mõjuvad põhjused, aga et mitte oma lühikese eluga mängida, jätame need välja. Igatahes metrooga on jube lihtne liikuda, samuti bussidega.

Tegime Johannaga päris suure ringkäigu kesklinnas ja pärast Google Mapsist vaadates oli endalgi imestus suur. Tänud Johannele, kes pani ringkäigu kaardile. Muidugi ei külastanud me otseselt ühtegi näitust ega muuseumi, sest tõsiselt ma ei hooli sellest. Pigem oli tore kohalikuga kolada ja ehk näha ka midagi, mida tavaliselt turistid ei näe. Tagantjärele käisime muidugi kõik tähtsamad kohad läbi ikkagi. Kokku oli see veidi üle 15 km, sest GM ei eksi kunagi.

Jube palju inimesi on ikka Londoni tänavatel. Tipptunni ajal polnud isegi ruumi kuskil ollagi.





Esimene ring ehk "Unknown Estonian man running with a pelican."



Teine ring pärast doubledeckeriga sõitmist.

Valik pilte Londoni jalutuskäigust. Rohkem pilte lõustaraamatus.

















Ühes neist ma Kaisa ja ALexi juures olengi.
















Johannaga Pret A Mangeris söömas.





















Euroopa kõrgeim hoone the Shard.
















Üks kõver maja, mitte kaamera eriefekt.

















Doubledecker!
















Minu oma Big Beni pilt.

Päeva tstitaat naistepesupoe aknal: "If love is blind, why is lingerie so popular?"

No comments:

Post a Comment