Tuesday, March 29, 2011

Reisi algus

Reisi alguseks loeks reedet 25.03 kui sõitsin Aeti ja Raidoga Kadrinast Rakverre bussi peale, et minna Tallinna. Sõin veel Hallikus viimase pitsa ja koos Krislinga tulime koos Tallinna, kuna ta pidi ju õhtul mu ärasaatmisele ka tulema.

Päev enne oli Kadrina assamblee Kadrinas Tehinkia tänava baaris. Sissepääs oli seekord kallim: rumm ja koola. Reedel olime Tallinnas St Patricus ja saatsime mõningate kodanikega mind viisakalt ära. Tänane pükside ja särkide eest ning "Vaatab. Reisib." kaart oli ka äge. Laupäeval vedelesin õe juures Tallinnas kui Verka, Andri ja Karin õhtul läbi astusid. Pühapäeval käisin poes viimaseid asju ostmas ning pakkisin kohvri kokku. Õhtul tegime Kimmo ja Kätlinga viimase minigolfi Ülemistes. Võitsin küll, kuid mõned rajad põlesin heleda leegiga. Ning viimane õhtu oli viimane reid Sons of Anarchyga. Tänutaheks, et nad mul kolm kuud lasid nende raskekaalu tiimis mängida tegin särgi. Nad ootavad, et ma Austraaliasse jõudes hakkaks ikkagi mängima, kuid kahtlen sügavalt.

Esmaspäeval 28.03 oligi lahkumise aeg. Vedasime Kimmoga veel mõned asjad õe juurde ja andsin talle oma lauarvuti koos lisadega. Kuulasime veel valjult viimased Noisia palad ja lennujaama minek. Tallinnast Vantaa lennujaama oli 25 minutit ja pärast maandumist iiveldas mul rõvedalt. Umbes nagu sel suvel Pärnus peale kiikumist :P. Mul pole lendamise vastu midagi, aga kuradi õhutaskutes jõnksutamine ajas südame rõvedalt pahaks ikka.

Vantaas olen praegu ja veel 1,5 h on jäänud lennuni Heathrowsse. Kaisa juba saatis mulle juhendi, kuidas lennujaamast tema juurde saada ning see ei tohiks mingi keeruline ots olla.

Nii, jõudsin Londonisse. Natuke seiklemist ja jõudsin Belsize square'i metrooga. NAtuke jalutamist ja Kaisa ning Alex leidsid mu üles. Tegime kiired tervitusnapsid ja -õlud ning homme lähme Londonit avastama. St mina lähen, ja nemad vaatavad, mis minust õhtuks järele on jäänud.

No comments:

Post a Comment