Wednesday, January 11, 2012

VSOP

Neljas nädal puhkust jookseb siin paradiisi äärel jälle. Põhiliselt oleme Raitsiga käinud kohalike vollemängijatega vollletamas peaaegu iga päev, kui just pole olnud ulme tuul või vihmane. Vihma on visanud vaid paaril päeval, aga üldiselt on täielik suvi soon 25-32 kraadi. Paar korda oleme Raitsiga ka rõdult kala püüdnud ja golfi mängimas käinud ning täna proovisin üle pika aja taas tennist. Pärast mõnepäevaseid spordilaagreid olen ka paar päeva niisama rannas vedelenud ja "puhanud". Kaks päeva olen ka surfilauaga käinud lainete vahel, aga kaks võimalust on nüüd: kas ma olen saamatu või lihtsalt pean rohkem harjutama. Igatahes golfis on mul väga hea tunnetus ja kui nüüd tehnikaga ja teooriaga natuke vaeva näha, siis võiks minust asjagi saada. Igatahes sain kiidusõnu kuulda, kui ma elus teist korda golfi mängides tegin Raitsile ühe punktiga ära (handicap muidugi). Mõni päev algab volle juba 7:30, sest peale lõunat kisub nagunii tuuliseks ja osad peavad tööle minema. Üks päev tegin 10 km rattaga volleplatsideni, 4 tundi vollet, siis 3 tundi golfi ja 12 km rattaga koju ning järgmine päev oli rannalebo.

Aastavahetus oli rahulik, õhtul tegin 23ni hostelis tööd ja võtsin napsu uus-meremaa perega, kes mind väga külla ootab nende juurde. Seejärel linna ja sain kokku Elina ja Karliga taaskord, kes ka peale jõule minu juures hostelis viibisid. Aastavahetuseks sain siia Oti, kes tuli ka aastavahetust tähistama. Hiljem jõlkusin rannas ja vaatasin ilutulestikku koos vollekuningatega ning päris hiljem Raitsiga käisime kõrtsus. Aasta alguses astus siit läbi ka Hulkur Rasmus, kellega rannas kokku saime ja muljetasime Austraaliast. Võib vast lisada, et ma olen Smurfaris juba liiga palju eestlasi kohanud. Suvalises baaris on alati mõni eestlane, rääkimata rannas või tänaval.

Üleeile panin oma kojutuleku ka paika ja praegu on seis selline, et 20.02 alustan koduteed siitsamast Kullarannikult. Esimene nädalane peatus on Kuala Lumpuri ja sealt edasi London, kus seekord olen vaid natuke ning siis Amsterdam kolm päeva ja Lõuna-Hollandisse olen ka minemas. Täpset Tallinnasse saabumist ei tea veel, sest lihtsalt pole broneerinud veel midagi. Kolm tundi kolasin ja otsisin ning kokkuvõttes sain 550 euriga kuni Amsterdamini, mis on oluliselt odavam kui ma alguses planeerisin. Teisest küljest ei saa ma paari soovitud ettevõtmist teoks teha, sest järgmised reisid vajavad ka finantsi. Ega ükski asi siit ära ei kao, kuigi 2012 on kellal nüüd. Jõuab veel igale poole! Paar pilti ka:
Vollekunnid
Mis lained? Ei tohi ujuda.. ?

HAMMERTIME

No comments:

Post a Comment