Thursday, May 12, 2011

Are you crazy? No, I'm Estonian.

Siinkohal tuleb rääkida üks rahvusvaheline nali:

Mickey goes to Minnie:
"I am breaking up with you..."
"What?? Are you fucking crazy???"
"No, I am fucking Daisy."

Neli päeva, neli ilma. Esmaspäev: hommik -2 kraadi, päeval pilves, kuid soe. Teisipäev: päev otsa pilves, üsna jahe. Kolmapäev: hommik külm, päeval võtsin päikest, õhtul külmetasime kõik. Nejnapäev: päev otsa sajab seenevihma, aga piisavalt soe, et pikki riideid pole vaja.

Neljapäeval 12.05 oli päris kole päev. Algas sellega, et ilm oli vihmane, kuid soe. Aga kui ma arvasin, et punaseid õunu korjata on mulle raske, siis ma eksisin. Asusime tegema teist korjet, mis tähendab seda, et nüüd pean leidma ROOSAD õunad HELEROHELISTE (kuna siin on külm ja kõle sügis juba) lehtede vahelt. Ehk siis vaatan ja vaatan õunapuud ning pole ühtegi õuna. Tulen lähemale, näen mõnda üksikut. Kui juba korjamisulatuses, siis saan terve koti täis korjatud. Õuna ilmuvad eikuskilt otse mu silmade ette. Võluväel või nii, aga kaugelt näen vaid kena rohelist puud. Vähemalt saime palka täna ja juba võib lootusandvalt põhjapoole sõitmisele mõelda. Piltmõistatus: mitu õuna pildil?

Korjasime õunu vaid lõunani, kuna vihm muudab õunad liiga pehmeks ja kahjustused tekivad liiga lihtsalt. Hostelis terve päev passida tundus ka jabur ning tundus, et peaks olema hea kalavõtu päev. Kõik asiaadid pagesid tubadesse ja sooja, hullunud eestlane pani vihmariided selga ning kalale. Kuna Nancyl oli vaba päev, palusin teda, et mind jõe äärde viia. Leppisime kokku, et kui ma enne kella 17 ei helista, siis helistagu ise. Loopisin lanti ja kammisin jõeäärse ala läbi nii palju kui sain, aga ei midagi. Paar oksa sain kätte. Muda peal oli ääretult libe ka ning polnud palju puudu, et oleksin end jõest leidnud. Sealt savipotist tagasitulek oleks üsna ränk olnud. Proovisin ka juustu ka konksuga, kuid muhvigi. Pool viis tuli Nancy järgi mulle ja läks jooksma metsaradele. Ma proovisin veel kõiki lante, aga mitte muhvigi. Meeter muda saapa küljest pestud ja tagasi hostelisse. Tegin saabastega naeruka jooksjatele.

Aa muide, kurat, sauna on vaja siia! Aga pole viga, sakslased tõid mulle juustukooki ja nädala pärast on aeg siit edasi liikuda, kuigi alles kuu pärast saame sooja poole sõitma hakaga. Ma loodan, et ehk saab siin veel tööd teha tegelikult, aga selgub hiljem. Ja sporti tahaks teha juba. Iga kuradi maas vedelev õun on nagu jalgpall ja iga mittekõlblik õun on nagu korvpall, millega saab täpsus loopida. Aghhhhhh! Varsti!

Hommikused dialoogid ülemusega.

Sajab vihma, pilves ja temperatuur on nullilähedane:
„Good morning Rennat! Is the weather Estonian enough for you today?“
„Hai! Not really it is 20+ degrees in Estonia now.“
„So you came all this way to Australia for this shit weather?“
„Seems so...“

Ülemus seletab uutele nokkadele:
„Let's see what we are picking here... „
„Apples!“
„Who WAS that smartass? Ah you Estonian...

No comments:

Post a Comment